پنجشنبه، آذر ۲۴، ۱۳۸۴

در جواب

در جواب

امروز کامنتی داشتم که باید این جا جواب بدهم.
گفته بودند که لینک داستانهایی را که ازشان حرف می زنم، اگر ارزشی داشته باشد، بگذارم.
در مورد سنگ سیاه که لینکش را نگذاشتم به این دلیل بود که لینک " سخن" را گذاشته ام و تا صفحه ی اصلی اش را باز کنید، سنگ سیاه را می بینید. در مورد کلمات آقای سردوزامی هم اولش خیلی دست و پایم را گم کردم که این خیلی بالای هیجده سال است، ولی از آنجایی که بسیاری مطالب ادبی در آن هست، لینک آن را هم گذاشتم.
در مورد ارزش، واضح است که هر کس سلیقه ی خودش را دارد، گرچه قاعدتاً اصول حرفه ای هم وجود دارد. مثلاً همین سایت دیباچه کاملاً حرفه ای است، اما سردوزامی همه ی داستان هایی که آنجاست " داستان" نمی داند. پس باز هم سلیقه مؤ ثر است.
اما من امیدوارم که این هایی که من خوشم آمده شما هم خوشتان بیاید و نا امید نشوید. در این لینک هایی که گذاشته ام حتماً داستان های خوب پیدا خواهید کرد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

روح بازیگوش :
من فقط دنبال لینک یه داستان هستم که نصفشو خوندم و بقیه اش نمیدونم کجاست . اسم داستان اینه :
مهرشید , وقتی کوچک بود !
تو میدونی بقیه اش کجاست ؟
ضمنا تو رو خدا به این مدیر فنی وبلاگتون بگین بره توی بلاگر و تنظیم کنه که وریفیکیشن وورد توی کامنتها نیاد . آدم هی باید فارسی و انگلیسی کنه تا اینو بنویسه .