یکشنبه، فروردین ۲۷، ۱۳۸۵

پرلاشز و موهبت فیلترشکن داشتن

چند روز پیش در راستای وب‌گردی به این سایت برخوردم. پرلاشز است. نمی‌دانم چرا قبرستان سحرم می‌کند، یه طرفش جذب می‌شوم. یک موقعی در خارجه، نزدیک یک Crematory زندگی می‌کردیم و من سرم را می‌زدی ته‌ام را می زدی آن‌جا بودم. فکر می‌کردم که مردن هم باید مزه داشته باشد!
در پر لاشز به این کشف ها نائل شدم: مارسل پروست و صادق هدایت نزدیک هم هستند. ایزادور دانکن و ادیت پیاف و سارا برنارد هم آن‌جا هستند. میکل آنجلو آستوریاس و اسکار وایلد هم هستند. دنبال خیلی ها گشتم نبودند مثل سارتر و سیمون دو بوار، ولی رفیقشان مرلو پونتی بود.

امروز لطف دیگری در حقم شد. یک فیلترشکن پدر و مادر دار برایم رسید. به سایت رضا قاسمی هجوم بردم. بس‌که دیر به دیر می‌روم، طول می‌کشد که چیزهایی که می‌خواهم پیدا کنم. از "الواح شیشه‌ای" اش شروع به دانلود کردم و به خودم که آمدم دیدم 23 مقاله دانلود کرده‌ام و از رو رفتم!

هیچ نظری موجود نیست: